Helpdesk CRM

CRM for dig som arbejder med sagsbehandling & ticketsystem

Sidder du i kundeservice, har teknikere som er ude i feltet eller vil du bare have styr på hvorfor kunden kontakter jer? Vi har systemet til dig!

Vidste du, at tilfredse kunder er loyale kunder?

Uanset hvor godt dit produkt er, så hænder det at du har behov for at hjælpe dine kunder. F.eks. support af software, maskiner eller bare hjælp med leveringsadressen. For at lette din hverdag, har vi udviklet en CRM-løsning, der vil gøre netop dette og hjælpe dig med at tilfredsstille dine kunder.

Kundtjänst CRM

4 bud på hvordan Lime CRM kan dække jeres CRM-behov

  • 1. Automatisk indlæsning af sagen i systemet f.eks. fra hjemmeside eller e-mail.

  • 2. Visuel styr på sager og deres prioritet ved hjælp af farvekoder.

  • 3. Forbinde en sag til f.eks. hardware, aftale, maskine eller noget helt andet.

  • 4. Kategorisering af sager for at kunne delegere dem til de rette personer.

Et lille udpluk af fede features i Lime CRM

Lime CRM for helpdesk

Lime Mail Gateway

Med Mail Gateway kan i modtage e-mails direkte i Lime CRM. F.eks. kan kunden sende en mail til support@virksomhed.dk om sit problem. Så skaber Lime CRM selv en supportsag med mailens indhold. Den slags situationer løser Mail Gateway.

CRM for support

Lime Extranet

Extranet er en webløsning der lader dig gøre dele af Lime CRM tilgængeligt eksternt. F.eks. til kunder, partnere, forhandlere eller venner? Med et login får personen adgang til det du vill dele, uden at gå på kompromis med sikkerheden selvfølgelig! Måske skal dine kunder kunne se deres supportsager? Eller eksterne konsulenter nemt indberette timer? Mulighederne er uendelige!

Lime CRM for helpdesk

Telefoni

Integrer Lime CRM med din telefoniløsning – så kan du benytte Lime CRM til både udgående og indgående opkald. Forestil dig et kundekort og et sagskort der er knyttet til den rette person, som åbnes/oprettes automatisk når telefonen ringer. Like magic!

Lime CRM for helpdesk

Lime BI

Lime BI er vores smarte værktøj der visualiserer alle sager og gør dem tilgængelige for alle. Lime BI gør det nemt at være proaktiv i stedet for at være reaktiv.

Lyt ikke til os, lyt til vores kunder

Daniel Nottberg från NCC

”Takket være Lime CRM og vores kundecenter arbejder vi mere effektivt og spare 3 millioner hvert år.”

Monica Åhs, Kundcenterchef, Svenska Bostäder

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om Lime CRM-løsningen til ticket management, eller er du nysgerrig på, hvad Lime CRM kan gøre for dig? Ring til Mike, som ved alt om rettidig kommunikation, samarbejde på tværs i organisationen og selvfølgelig kundeservice.

Kom i kontakt med en CRM-ekspert

Yey!

Tak for din mail!

Du hører fra os hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, der ikke kan vente, skal du ikke tøve med at kontakte os på: +45 89 88 70 80

Mere end 35 000 brugere er allerede i gang