bing
call us

Frihed til selvudvikling

Coferro Cables A/S

Om Coferro Cables A/S

Coferro Cables A/S er en dansk handelsvirksomhed grundlagt i 1951. Deres kerneforretning består af handel med kabler til industriinstallationer og AV og IT. De fungerer for det meste som distributørvirksomhed, men har også større B2B kunder i deres kundeportefølje.

Resultat

Utforska och lär dig var du bästa hittar leads

Struktur

Interne salgssupportere og eksterne sælgere kan nemt tilgå alle informationer om hver af virksomhedens kunder.

Utforska och lär dig var du bästa hittar leads

Fleksibilitet

Virksomheden kan helt frit videreudvikle på systemets funktioner.

Utforska och lär dig var du bästa hittar leads

Implementering

Systemet er hurtigt og nemt blevet implementeret hos flere teams og medarbejdere.

Ønske: Bedre struktur på den interne kommunikation

Coferro Cables A/S var stærkt udfordret af mangel på struktur i håndteringen af kunder i salgsprocessen.

Virksomhedens salgsled havde ikke et egentligt system på plads, hvor både interne salgssupportere og eksterne sælgere, på en overskuelig måde, kunne tilgå informationerne om en given kunde. Typisk er der flere sælgere tilknyttet hver af virksomhedens kunder, hvorfor en løsning til at kunne samle alle nødvendige informationer ét sted, var af højeste prioritet.

Fleksibel videreudvikling

Den afgørende faktor for Coferro Cables’ valg af Lime CRM var, at løsningen tillader en stor grad af fleksibilitet i opsætning. Kabelvirksomheden kan selv konfigurere i 80% af systemet, og internt i huset besiddes samtidig udviklerkompetencerne til at kunne udvikle og opsætte funktionerne, som virksomheden selv ønsker det.

Virksomheden fandt også løsningen fra Lime Technologies mere intuitiv og brugervenlig at arbejde med, sammenlignet med andre systemer, som var under overvejelse. Coferro Cables fik, i løbet af kort tid, hurtigt tilkoblet tre afdelinger med i alt 15 aktive brugere – eksternt salg, internt salg samt Product Management til Lime CRM. Planen er at fortsætte med at koble flere afdelinger på gradvist.

  • Stor fleksibilitet til selv at videreudvikle funktioner.
  • Limes dynamiske API giver frihed til at kunne integrere systemer og andet, uden nødvendig kontakt med eksterne konsulenter.
  • Da virksomheden selv kan udvikle på systemet, spares mange penge på investeringen i Lime CRM.
  • Lime CRM er intuitivt og brugervenligt at arbejde med.
  • Styrket centralisering og oprydning af relevante og irrelevante stamdata.
  • En optimeret måling af KPI’er ud fra kundebesøg af eksterne sælgere.
  • Virksomheden fik, i løbet af kort tid, hurtigt tilkoblet tre afdelinger på systemet.
  • Et meget tilfredsstillende samarbejde med Limes konsulenter.
Dion Coferro Cables

”Favoritfunktionen er, at systemets API, er dynamisk alt efter hvad vi som kunde foretager os. Når vi designer nye felter, bliver det tilgængeligt i vores API med det samme.”

- Dion Pedersen, IT-administrator. Coferro Cables A/S

Et high-end produkt

Det betyder en hel del for Coferro Cables, at de selv kan udvikle på funktionerne, således at de ikke behøver at bruge mange eksterne konsulenttimer, hver gang der skal implementeres eller ændres på funktioner. Den danske kabelvirksomhed står nu med et high-end produkt, som er perfekt tilpasset deres behov, og som har været en omkostningseffektiv investering.

Virksomhedens medarbejdere føler, at de bliver mødt med kundeservice på et højt niveau, og at opfølgningen har været grundig og fokuseret i arbejdet på at få løst de udfordringer, som kan opstå i implementeringsprocessen. Samarbejdet med Limes konsulenter og programmører har været meget tilfredsstillende, og produktet anses, som ulig noget andet på markedet.

”Det er et produkt, som er ulig noget andet på markedet, og vi har et utroligt godt partnerskab med Limes sælgere og programmører. En utrolig fleksibel virksomhed, og kommunikationen har været god igennem hele processen, og jeg har sjældent mødt nogle i det opfølgende salgsarbejde, som har været så grundige og fokuserede på, at få løst vores udfordringer og stillet med svar på vores spørgsmål.” - Dion Pedersen, IT-administrator Coferro Cables

40 000 tilfredse brugere verden over