Activity Matrix

Activity Matrix hjælper jer med at prioritere jeres kunder, så de vigtigste får mest opmærksomhed og I bruger tiden der, hvor der ligger mest potentiale.

CRM för säljare

Får A-kunderne den opmærksomhed de behøver?

Det er dyrt at anskaffe sig nye kunder, og derfor skal man værne om dem man har. Bruger I tiden på de rigtige kunder, eller overser I kunder med stort potentiale for mersalg? Activity Matrix viser hver enkelt medarbejders kundebesøg fordelt i en kundepotentiale matrix.

Alle kunder er selvfølgelig vigtige og skal passes og plejes, men det kan være fristende at besøge de kunder, der giver den bedste eftermiddagskaffe eller ligger tæt på kontoret. Matrixen giver overblik, så I kan prioritere de rigtige kunder.

Följ upp din framgång med Follow up
CRM för säljare

Indsigt og prioritering

Bruger I aktivt Activity Matrix sammen med InfoTiles og data fra ERP-systemet, får I det komplette billede af kundens engagement og udvikling og I kan lettere sikre jer, at alle kunder får den opmærksomhed de fortjener.

CRM för säljare

Grafisk fremstilling

Hvilken type kunder fokuserer du på? Matrixen giver et tydeligt billede af hvor dine kunder ligger. Har du mange i C3 ruden bruger du måske din energi de forkerte steder.

CRM för säljare

Kundepleje 2.0

Med Activity Matrix får I lynhurtigt overblik over hvilke kunder I besøger mest, hvor I lægger jeres tid og hvor I med fordel kan bruge nogle ekstra kræfter.

Mere end 35 000 brugere er allerede i gang