Angiv dine oplysninger for at blive kontaktet af en af vores dygtige CRM-eksperter hvilket viser dig systemet, helt gratis.
Integrér Lime CRM i dine systemer og din hverdag. Tilføj smarte funktioner og digitale værktøjer med forskellige add-ons. Mulighederne er uendelige, hvad står du og mangler?
Engage er en konkurrenceplatform, der hjælper dig med at engagere ansatte, forbedre resultater og øge anvendelsen af Lime CRM i virksomheden.
Nogle af Nordens største virksomheder anvender allerede Engage for at forbedre deres præstationer, deriblandt Wolkswagen, Telenor, Metro og Office Depot.
Newsletter er et værktøj til digital markedsføring. Det hjælper dig med at tage kontrollen over leadhåndtering, kommunikere med potentielle kunder og i det hele taget styrke kunderelationerne.
Det bliver nemt at skabe målrettede kampagner takket været koblingen til Lime CRM.
Field er et mobilt ordresystem til at sammenholde arbejde på kontoret med arbejde ude i felten. Her kan du enkelt håndtere ordrer – fra registrering til fakturering.
Med Field som add-on till Lime CRM bliver der mindre dobbeltarbejde, og du får fuldt styr på både kunder, personale og underleverandører.
Engage er en konkurrenceplatform, der hjælper dig med at engagere medarbejderne, forbedre resultaterne, øge dit fokus og brugen af CRM i din virksomhed. Med koblingen til CRM kan der skabes sjove og resultatorienterede konkurrencer på baggrund af CRM-dataene. Deltagerne belønnes, når de udfører bestemte aktiviteter, og alle kan se resultaterne i deres PC's browser, på mobiltelefonen (app til iOS og Android) eller på TV-skærmen.
Hvad prioriterer din virksomhed netop nu? Fokusér på prioriterede aktiviteter med en konkurrence. Det kan eksempelvis handle om at håndtere flere sager, logge historikken bedre eller afslutte flere handler.
Konkurrencer giver sved på panden, øger motivationen og skaber en mere energisk atmosfære. Arbejd sammen på forskellige hold, fejr jeres succes og forbedr sammenholdet.
Når dine konkurrencer bliver baseret på CRM-data, forener du sjov med alvor. Brugen af CRM-systemet bliver endnu større. Dermed får virksomheden mere ud af sin investering, samtidig med at I har det sjovt!
Via Newsletter add-on til Lime CRM kan du på enkel vis oprette relevante og kraftfulde kampagner, der bygger på CRM-data. Du kan eksempelvis skabe professionelle e-mails, håndtere deltagerlister før og efter events, oprette spørgeskemaer og webformularer samt styrke kampagner og udsendelse af SMS’er.
Det bliver nemt at oprette segmenterede modtagerlister takket være data i Lime CRM. Foretag dit udvalg ud fra eksempelvis kundestatus, geografisk placering eller tidligere deltagelse ved et lignende event. Dermed når du de personer, du gerne vil nå.
Undersøgelser viser, at e-mailen er den mest populære kanal til at modtage information. Det har også vist sig at være den kanal, der giver det højeste ROI. Med Newsletter add-on skaber du informative og indbringende e-mails med ét klik.
Resultatet for dine kampagner tilbageføres direkte til Lime CRM, uden at du behøver løfte en finger. Følg nemt med i, hvilke modtagere der åbner dine e-mails, og hvem der klikker hvor. Spar tid og kræfter i dit analysearbejde.
Field add-on til Lime CRM samler dine kunder, medarbejdere og underleverandører på ét sted. Fra registrering af sager til fakturering via ressourceplanlægning, ordrer, afrapportering og kundeunderskrift – i Field kan du håndtere hele processen.
Dine kunder ser helst, at deres problem skal løses så hurtigt og smidigt som muligt. Med Field add-on til Lime CRM kan din virksomhed ikke bare øge takten, det kan også forbedre kvaliteten med et samlet feed for ordrer. Det giver tilfredse kunder.
Field forbedrer din virksomheds ressourceplanlægning og øger effektiviteten, fordi kontor og felten arbejder sammen. Det får omkostningerne per sag til at dale, og rentabiliteten til at stige.
Med Field add-on til Lime CRM kan du investere din tid i vigtigere ting end at sammensætte Excel-ark og tegne grader: Al data fra ugens, månedens og årets sager er jo allerede samlet. Nogle knaptryk, og statistikken er tilgængelig.
REST API'er og Zapier giver fleksibilitet
Gennem vores REST-baserede API'er gør vi det enklere at koble Lime CRM sammen med omverden. API'erne muliggør integration på standardiseret vis med tredjeparter, fordi vi fremlægger dynamisk dokumentation og enkle eksempler.
Har du ikke ansat udviklere? Kobl Lime CRM sammen med hundredvis af webbaserede tjenester – uden at skulle kode. Med en standardkobling til Zapier er det muligt.
Lime CRM er et system der giver dig fuldt overblik og et samlet kundebillede på ét sted. Bruger du andre IT-systemer i dit daglige arbejde? Ikke noget problem – Lime CRM kan integreres med de fleste.
Du kan koble dit ERP-system med Lime CRM så du kun behøver at arbejde i ét system. Mindsker administrationstiden på effektiv vis.
Få automatisk styr på nye potentielle kunders interesse i en af dine tjenester.
Har du dine dokumenter spredt ud forskellige steder og på forskellige lagringsenheder? Tilslut dem til Lime CRM, og få et samlet kundebillede.
Savner du en specifik integration eller add-on? Kontakt os for at høre om mulighederne for kundespecifikke integrationer og add-ons.
På lime-crm.dk bruger vi cookies til at indsamle statistik til trafikanalyse og indholdsoptimering. Hvis du klikker på et link eller browser videre, accepterer du samtidig vores cookiepolitik.